"Francouzština je krásná."

Překlad:French is beautiful.

před 3 roky

15 komentářů


catnel
catnel

proc ne i preklad: "french language is beautiful"

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Bez clenu urciteho to nejde. S clenem je to sice gramaticky spravne, ale neni jasne proc by to nekdo rekl, kdyz je to jenom komplikovanejsi zpusob rict uplne to same.

před 3 roky

Parno.R

Proč mi to neuznalo překlad " The French is beautiful" ??? To je ten člen taková chyba ??? Nebo je na to nějaké pravidlo ??? Díky za vysvětlení :-)

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ano, je na to pravidlo. U názvů jazyků se používá tzv. nulový člen (zdroj: http://www.grammar.cz/articles.html, odstavec Nulový člen). Věta "The French is beutiful" znamená "(Ta) Francouzka je krásná."

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

To by neznamenalo ani to. Krome v jedne velmi specificke situaci by to neznamenalo vubec nic. Ta situace je, ze mluvime o konkretnim dilu psanem ve francouzstine. Tam by to znamenalo "ta francouzština je krásná." Jinak receno, je napsano krasnou francouzstinou.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Takže pro "Ta francouzka je krásná" bych musel dodat "girl"? Tedy "The French girl is beautiful."?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Girl", "woman", "lady", podle situace, ale neco by se muselo pridat.

před 3 roky

hajounek

French is nice. Co je špatně?

před 3 roky

Nemesis_NaR

"Nice" je příliš slabé slovo pro "krásný". Překlad k "nice" je spíš "pěkný, hezký"

před 3 roky

JanPav1

Jen ze zvedavosti... jake jsou ekvivalentni moznosti pro beautiful

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Krásná, překrásná a nádherná.

před 2 roky

David382677

Proc je chyba beauty?

před 1 rokem

LucinkaPalacinka

Podstatné meno - krása

před 1 rokem

LucinkaPalacinka

"pretty"? :)

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

pretty je 'hezky' na 'krasny' je to malicko slaby vyraz

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.