"Co má naše dítě?"

Překlad:What does our child have?

May 7, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


KaryS.

Jak poznám, že ma být ve větě slovíčko do nebo does? Napsala jsem What has our child a je to úplně špatně, ale netuším, kdy do a does použít. Zvlášť když to má význam dělat. :-(


Aneka78502

Do a does jsou pomocná slovesa pro přítomný čas. Do you have a girl? Yes, I do. Máš děvče? Ano, mam. Do se pouziva u ja, ty, vy. Does se pouziva u ona, on, ono.


Veronicaa897

Muzu otazku, napsala jsem :what do our......" ale opravilo me to na "what does" a jsem z toho jelen


PetrikBlah

what does have our child?


Nemesis_NaR

Odpověd je podobná jako u Honzova dotazu - toto není přípustný anglický slovosled, takto nemůže být anglická otázka vystavěná. O tvoření otázek v angličtině je tento článek: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine


PetraHrabajda

Já bych potřebovala pomoct s tím slovosledem,tam jswm ztracená,něco mám naposlouchané,ale nevím proč to tak je...zrivna třeba tady have na konci věty- proč?


MonickazArt

Já vúbec nwtusím kdy so, does dát a kdy ne. Nikde to není vysvětleno a jednou to tam je a pak ne a i v slovosledu se to mění.


JanFojtl

proč nemohu doplnit "got" ?


jgstcd

Verze s "got" bereme uz dlouho. Jak jste to tam psal?


JanFojtl

what has got our child?


jgstcd

Ten slovosled by uplne zmenil vyznam te vety. Uz by to bylo co ma koho misto co ma kdo.


JiriHolas

what our child has ... nepřípustné?


Slepica007

What does our baby have?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.