1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The men drink milk."

"The men drink milk."

Переклад:Ці чоловіки п'ють молоко.

May 7, 2015

21 коментар


AdFeja

як визначити на слух men чи man ?


Vinnfred

В man звук е має бути довшим ніж в men. Але це не так важливо, бо є відмінності в граматиці. Man - однина, отже The man drinks. Men - множина, The men drink


Volodymyr___

а в множині може бути означений артикл?


13.09.03

Чоловіки пють молоко! Це було не правильно. Треба було ці чоловіки пють морлоко! Яка різниця?


lubkoo

Чи може вживатися артикль the перед множиною?


Nordry

Може. Це неозначений артикль вживається лише з одниною (адже недарма в деяких випадках він може виступати аналогом числівника "один"), а "the" може використовуватись як з одниною, так і з множиною.


Lada826921

Man однина ,a множина men ,в данному випадку men множина


DmytroPala2

Чому не mans?


clgg3

Чому не mens,а men? Це ж однина


oleg66zayc1

Вімімас вотето харбас


zBmC6

????????????що це


kolyaSandu

Men множина,Man однина


Tetiana129538

І де це вказано, що тут має бути множина? Чому не може бути чоловік, а не чоловіки?


u5S92

Виправте , будь ласка помилку .


Tolik662276

!? Щось нове....


Rk0C3

Men множина Man однина


KpopTime1

тут чоловік в однині цей чоловік пє молоко!


lQnF16

Якби ж в житті так


RomaKondra1

Men - множина, man - однина?


2aQJ4

Слово "чоловіки" звучить як "чоловік"


krcg13

чому тут не написано drinks?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.