Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The men drink milk."

Переклад:Ці чоловіки п'ють молоко.

3 роки тому

12 коментарів


AdFeja

як визначити на слух men чи man ?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

В man звук е має бути довшим ніж в men. Але це не так важливо, бо є відмінності в граматиці. Man - однина, отже The man drinks. Men - множина, The men drink

3 роки тому

Volodymyr___

а в множині може бути означений артикл?

2 роки тому

13.09.03

Чоловіки пють молоко! Це було не правильно. Треба було ці чоловіки пють морлоко! Яка різниця?

2 роки тому

lubkoo

Чи може вживатися артикль the перед множиною?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Може. Це неозначений артикль вживається лише з одниною (адже недарма в деяких випадках він може виступати аналогом числівника "один"), а "the" може використовуватись як з одниною, так і з множиною.

1 рік тому

Lada826921

Man однина ,a множина men ,в данному випадку men множина

1 рік тому

DmytroPala2

Чому не mans?

9 місяців тому

clgg3

Чому не mens,а men? Це ж однина

3 місяці тому

oleg66zayc1

Вімімас вотето харбас

1 місяць тому

zBmC6

????????????що це

2 тижні тому

kolyaSandu

Men множина,Man однина

2 тижні тому