A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bor nyitva van."

Fordítás:The wine is open.

3 éve

7 hozzászólás


tomszi1

The wine is opened nem elfogadott? Szerintem jobban is hangzik múltidőben.

3 éve

methosraven87
methosraven87

Szerintem az nem jó, mert a "The wine is" jelen időre utal, az opened meg múlt idő, így kevered a kettőt. Esetleg present perfect-ben lehetne, hogy "The wine has opened.", de ekkor már egy kicsit már más a jelentése, olyasmi, hogy "A bor ki lett nyitva." és ez még kihat a jelenre is. Javítsatok ki, ha tévedek.

2 éve

kelloklau

Itt szenvedot kell hasznalni: the wine is opened

2 éve

kristof.na2

Az úgy jó mondat :D

3 éve

pappteri

Open is the wine miért nem jó?

2 éve

methosraven87
methosraven87

Azért, mert az angolban kötött a szórend. Alany, állítmány és tárgy...

2 éve

Fehersolyom

Miért nem a palack van nyitva? :)

1 éve