1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You do the minimum work."

"You do the minimum work."

Переклад:Ви робите мінімум роботи.

May 7, 2015

19 коментарів


OksanaEng

"the minimum of work" - мінімум роботи, а "the minimum work" - мінімальна робота. Хіба ні?


4TRM1

You - не тільки "ви" а і "ти"


2H1g

ви робите мінімум роботи - чому не правильно


svit80

Незрозуміле для мене речення.Що тут значить артикль the?Він постійно,регулярно робить САМЕ ЦЮ КОНКРЕТНУ мінімальну роботу(що випливає з наявності the),чи він такий собі ледацюга,і регулярно намагається виконати мінімум сбоїх обов'язків(і the тут тому,що це черговий сталий вираз,з яких здається English переважно і складається)


sergijonop

Ви робите цеймінімум роботи. You - Ви.


duliungo1

Ви РОБИТЕ мінімум РОБОТИ! Це, вибачте масло масляне! Ви робите мінімум праці!


TetianaLia

Ти робиш найменше роботи... - чому це не вірно?


Dmy_S

І тут не всі паралельні варіанти врахували. "ти робиш мінімальну роботу", приймає; "ти робиш найменшу роботу" - ні, каже треба: "ти робиш найменше роботи". Хтось знає, в чому різниця між словами "мінімальна" і "найменша"?


BGN01010101

"Недостатньо" не підходить?


vasiliymigovich

"ти робиш цю найменшу роботу" - неправильно


TAMORISE

ви виконуєте мінімум роботи- правильно!


y0mV5

Не захотіло ставити "Ти" в перший прямокутник при складанні речення і ще й видало, що мій варіант не вірний!


Oksana387343

Ау, де хоча б одна відповідь на масу запитань. Будь ласка.


CQXV11

Мінімум праці не коректно?


yurachical

Поясніть будь ласка, чому тут використовується артикль THE


Dmy_S

"мінімум роботи" можна вважати синонімом словосполучення "найменша робота", а "найменша" - це прикметник найвищого ступеню порівняння, який в англійській мові використовується з артиклем the. Мабуть, саме тому mimimum work теж вимагає the.


ZakharPanc

Чому не сприймає відповіді "ти мало працюєш"?


Ihor_Kharkov

Ти робиш мінімум праці. ЧОМУ НЕ ПРИНЯЛО

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.