1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чоловіки і жінки читають."

"Чоловіки і жінки читають."

Переклад:Men and women read.

May 7, 2015

26 коментарів


Kajra_Ti

Почему нет окончания 's' ?


Vinnfred

Тому що множина :)


VikaTurik

Бо це множина,а закінчення 's додається до однини


RomaFlorinckyi

Ти давно інгліш знаєш?


0bvq3

Томущо це хі ші іт!


lk3Q4

Згідний- He,She,


8RG03

Там ж множина,тоді чому без s? Має юути mens and womens!!!


lk3Q4

Це винятки,бо хлопці і дівчата з буквою s і без неї(приклад).


VasylKysyl

Чому men а не man


ftMV5

Man - однина(чоловік) Men - множина(чоловіки)


FDfJ12

нет окончаний в словах man and women i man с ошибкой


VWsn11

Чому коли на слух men то чується, емен а коли читаєш то мен


0bvq3

Я ніколи не можу зробити правильно чому так складно?


lk3Q4

Може з гуглом порадитись


SolomiiaGr

Чому не зарахувало написала правильно


Vitalii610967

Написав вірно, прога пише не вірно.


mmpP56021

Чому вибило що це помилка?


AnnaSuboty

Це вийняток до них не додається s тому що men і women це вже множина бо однина цих слів така man і woman!!!


74EQ4

Чому таи потрібно енд(and)?


KwHL13

Тому що "and" це приставка "і"


HelloDepy

And — і, та,


8HhK3

Немаю жінка лиш дівчинка

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.