1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чоловіки і жінки читають."

"Чоловіки і жінки читають."

Переклад:Men and women read.

May 7, 2015

19 коментарів


8RG03

Там ж множина,тоді чому без s? Має юути mens and womens!!!


lk3Q4

Це винятки,бо хлопці і дівчата з буквою s і без неї(приклад).


marta64030

По перше men це є виняток 8RG03 а буде не men а man woman-women


AnnaSuboty

Це вийняток до них не додається s тому що men і women це вже множина бо однина цих слів така man і woman!!!


TyMuR31082008

Чому треба писати "Men" чому не зарахувало " A men"?


Vitalii167

Тому що "A - це як однина, Men - це як множина а Man - це як однина". А ти написав однину з множиною, це теж саме що ти скажеш "Один чоловіки"


VasylKysyl

Чому men а не man


ftMV5

Man - однина(чоловік) Men - множина(чоловіки)


SolomiiaGr

Чому не зарахувало написала правильно


Vitalii610967

Написав вірно, прога пише не вірно.


mmpP56021

Чому вибило що це помилка?


WNI77

Бо без нього не як не обійтфись


Olesia440097

Чому????!!!!!)


Thysen12390

Ви што це першо класне завдання. Що не понятного, men це чоловіки, man це однина чоловік.


Marco228420

Я пишу правельно а воно муні відкриває правельну відповідь і воно така сама?


Dmytro494289

Не розумію коли має писатись " woman" а коли "women" хто пояснить?


DDVL13

Чому постійно пише помилка, я пишу вірно woman, а мені показує, що я пишу women??

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.