"Normálně jíme spolu."

Překlad:We normally eat together.

May 7, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


halir-stribrny

A co " We eat normaly together"


[deaktivovaný uživatel]

    Isn't standard syntax "We eat together normally"?


kacenka9

    Neni. Kdybychom spolu jedli v utery, na terase, v pet hodin, tak tato sdeleni budou na konci. Kdyz je to takhle prislovce, tak kdyz ho date na konec, tak to vypada, ze jste si vzpomnel, ze jste vlastne chtel rict i normalne a nebo, alternativne by to nekdo mohl pochopit tak, ze 'Spolu jime normalne" - zatimco kdyz spolu nejsme, cpeme se jak cunici.


mireek8

    Té odpovědi nerozumím.


Pajl8

    Proč je některé příslovce mezi podstatným jménem a slovesem, ale jiné až za slovesem?


Verka636367

    to bych take rada vedela..

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.