1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She had led the castle."

"She had led the castle."

Çeviri:O, kaleyi yönetmişti.

May 8, 2015

19 Yorum


MajorHealing

Led hangi fiilin ucuncu hali?


MyesserGne

lead:yönetmek, yol göstermek.

lead (infinitiv), led (past simple), led (past participle)


barisefecoskun

Eylemin üstüne imleci götürüp "Çek" diyerek görebilirsiniz.


sefa86

o kaleyi idare etmişti neden olmadı


Salepp

"O şatoyu yönetmişti" yazdım kabul etmedi


neslihancbn

Bu konunun ingilizce olarak adı nedir?


neka_neka

Past perfect tense olması lazım


Murat478789

Tureng led'e neden olmak diyor. Yanlış mı


Alpdawg

abi ledin anlamı yok bu ne she had led the castle


Anllen1

Şatonun ingilizcesi ne o zaman?


CevaBveremedi

Castle nin tam karşılığı şato değil ama bazen şato yerinede kullanabiliriz. Bu cümleler İSİM + HAD + V3 + TÜMLEÇ şeklinde olur


m.degirmenci

Liderlik yapmisti niye yanlis


ErhanYavuz2

rehberlik etmek ne kadar da benziyor yönetmeye ???


Fatihnci

Yanlış değil led yönetmek anlamında kullanılmış


Turkel99

Kaleyi yönetmek mi olur?


AknK6

Kaleyi yönettiğine göre she değil he olmalıydı.


merttezcan2

o kale yönetmişti. Neden kabul edilmedi


Emre865158

Bu cümlede "rule" fiili kullanılmalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.