1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He sleeps."

"He sleeps."

Fordítás:Alszik.

May 8, 2015

10 hozzászólás


Anasztazia15

Az ige eggyes szám harmadik személyben "-s" végződést kap. De csak eggyes számban, többes számban nem.


Nonmet6122

De miért tesz s-t a végére, én azt nem értem....az a többes szám jele lenne nem?


SleJzmin

A suliban mi csak eper 3-nak hívjuk ;)


Csaba284407

Az eper 3 = egy per harmadik személy? Csak találgatok.


Abenhakan

Nem, főneveknél valóban többesszám, de igénél az egyes szám harmadik személy ragja.


MatyiPalin

Igémél eper three ben s a ragozás


ilYshCMt

Az egyes szám 1 gy betű


kiskiralyka

Nem működik a mikrofon!!!!! És ez nem az első eset, hiába mondom vissza, nem veszi az adást!!! Csináljanak már vele valamit!!! Másnál is probléma ez, vagy csak engem tüntet ki a duolingo!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.