"He sleeps."

Fordítás:Alszik.

May 8, 2015

10 hozzászólás


Anasztazia15

Az ige eggyes szám harmadik személyben "-s" végződést kap. De csak eggyes számban, többes számban nem.

April 26, 2016

Nonmet6122

De miért tesz s-t a végére, én azt nem értem....az a többes szám jele lenne nem?

May 8, 2015

SleJzmin

A suliban mi csak eper 3-nak hívjuk ;)

June 25, 2015

WittmannKa1

Mi is

January 16, 2016

VcziKristf

Mi is

May 17, 2016

Csaba284407

Az eper 3 = egy per harmadik személy? Csak találgatok.

October 6, 2019

Abenhakan

Nem, főneveknél valóban többesszám, de igénél az egyes szám harmadik személy ragja.

May 8, 2015

MatyiPalin

Igémél eper three ben s a ragozás

December 13, 2015

ilYshCMt

Az egyes szám 1 gy betű

June 22, 2016

kiskiralyka

Nem működik a mikrofon!!!!! És ez nem az első eset, hiába mondom vissza, nem veszi az adást!!! Csináljanak már vele valamit!!! Másnál is probléma ez, vagy csak engem tüntet ki a duolingo!!!

August 27, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.