Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She writes in the menu."

Traducere:Ea scrie în meniu.

acum 3 ani

4 comentarii


LaurentiuL16

The menu este meniul

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, dar ”Ea scrie în meniul.” este o propoziție greșită în română.
După prepoziții, forma substantivului este cea nearticulată. Se articulează doar dacă mai urmează un determinant (Ex: Ea scrie în meniul [special/nostru/acela].)

acum 3 ani

Eliza414018

Are dreptate am facut aşa şi mia dat "Da"

acum 2 ani

Stefan983308

Si mie

acum 1 an