"She writes in the menu."

Traducere:Ea scrie în meniu.

acum 3 ani

4 comentarii


LaurentiuL16

The menu este meniul

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, dar ”Ea scrie în meniul.” este o propoziție greșită în română.
După prepoziții, forma substantivului este cea nearticulată. Se articulează doar dacă mai urmează un determinant (Ex: Ea scrie în meniul [special/nostru/acela].)

acum 3 ani

Eliza414018

Are dreptate am facut aşa şi mia dat "Da"

acum 2 ani

Stefan983308

Si mie

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.