"Ona jde na pouť."

Překlad:She goes to the fair.

May 9, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


catinkas

She goes to the fair znamená ona chodí na pouť, protože present simple se přeci užívá u aktivit opakujících se (routine) . Jde na pouť by mělo být v průběhovém čase, she is going to the fair.


jgstcd

Je to trochu komplikovanejsi. Present simple se pouziva v ruznych kontextech, ne jenom u opakovanych aktivit. Ale bohuzel je to take fakt ze vety od dua pouzivaji present simple mnohem vic nez by ho pouzival rodily mluvci, a progessive mnohem mene. Je to zrejme v domneni ze tim uzivatelum usnadnuji zivot, ale moc se mi to nelibi. Jedine reseni je pridat varianty present progressive do zpetnich prekladu vsude kde to dava smysl. Co jsem ted tady delal. Pokud vsimnete dalsi pripady klidne je hlaste.


F.Kraus

Ahoj, jaký je rozdíl ve větě "She walks to a fair." a "She goes to the fair." ? tedy krom toho, že poprvé je to pěšky. Nebo "go" nemusí být v průběhovém tvaru?


Lochnesska

také jsem nejprve napsala walks, ale ono by to asi bylo chodí? což se jen domnívám, odpověď nikde...


Lochnesska

jak se ví, že jde na konkrétní pouť?


HelenaHonk1

Takze mi to strhne pokus, protoze misto fair dam funfair, coz takze znamena pout, :D hezke.


Filomena.Prvni

"She is walking to the fair." nelze??


Dominik223215

Řekl bych, že "walk" znamená spíš "procházet se" než "jít". Asi to v tomto případě opravdu nelze.


SPOCZ

https://forum.duolingo.com/comment/13251147/Herec-jde-po- She is walking to the fair. nelze? Zde je to vysvětleno podrobně: Příspěvek: jgstcd.


honza283717

Proč nejde she goes on the fair?


Jra68962

Chtěl bych upozornit na nejednotnost posuzování walk a go. Tato věta je jeden z mnoha příkladů.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.