"O pâine"

Traducere:A bread

acum 3 ani

23 de comentarii


RobertGlav1

A se scrie cand cuvantul incepe cu o consoana iar an cand cuvantul incepe cu o vocala. Ele inseamna un sau o depinde de gen.

acum 2 ani

alin13677

Jlllkkjnnmmkklkjjjjnnjnjnnnjonknknpnpno aka wmfkdnhdjjjinojojonononpn

Ml.p.l.l.p

acum 1 an

hr1982
hr1982

We don't say "a bread." We say "a loaf of bread."

acum 3 ani

DumitruTat1

Abia am început cursul si îmi place

acum 2 ani

Arosculese1

Bravo

acum 2 ani

DareAlecsia

O paine A bread

acum 2 ani

Andreeagad

Em mereu uit

acum 1 an

Rosie2162019

E simplu

acum 2 ani

Rosie2162019

Dar faină aplicaţia

acum 2 ani

Andreeagad

Ce iti place la aceasta aplicatie

acum 1 an

Viviana628538

Ce ții

acum 1 an

Sorin.nimerenko

Este cel mai ușor exercițiu!

acum 2 ani

diana845488

E usor

acum 2 ani

iulyssa24

Bread is an uncountable noun, adică un substantiv care nu se poate numără în engleză. Se foloseşte cu cuv. precum much, a lot of, some, etc. Nu se foloseşte cu cuvinte care indică numărul, cum ar fi a. Deci o pâine se traduce bread.

acum 2 ani

Flavia655091

Da...am invatat pe clasa a V a

acum 1 an

Viviana628538

Ce clasă

acum 1 an

SpaceBearOne

EXACT

acum 1 an

SpaceBearOne

PE BUNE DUOLINGO!!?!?! P-ASTA AM INVATAT-O IN SCOALA! CATEVA SUBSTANTIVE, GEN " WATER", "BREAD", "CHEESE" ETC. SUNT NENUMARABILE, ADICA NU AU FORMA DE PLURAL SI NU POT FI INSOTITE DE ARTICOLE NEHOTARATE.!!!!

acum 1 an

adyflory

La mine nu este nici o problema

acum 2 ani

eli150397

usorrrrr

acum 2 ani

Rosie2162019

Doar că nu pot răspunde la comentarii

acum 2 ani

Viviana628538

Amu ce faci

acum 1 an

alSWe0
cu 9 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.