1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I watched it this morning."

"I watched it this morning."

Fordítás:Ma reggel megnéztem.

May 10, 2015

17 hozzászólás


Bogoj

én megoldásom: láttam ezen a reggelen ez nem jó... viszont a jó megoldások közt: "láttam meg ma reggel" mi van?


VargaAttil4

Ugyanez! Jelentem!


andina70

Ma megnéztem reggel. !!! Ugyanaz


sazoo

Ha egy műsort néztem, akkor azt magyarul "láttam".


Ofelsege

nevetséges-és magyartalan és már nem béta-"láttam meg ma reggel"


Adrienn912857

Néztem ezen a reggelen Miért nem jó?


jthassy

this morning = ma reggel


Mammon100

nálam ennél az anyagrésznél nem szól semmi! így elég nehéz kitalálni! bug!!!


a_noli

A Meglattam ma reggel. magyarosabb


scuderia1975

Ma megnéztem reggel nem jó


andina70

Ma megnéztem reggel


karak74

Kissé szokatlannak érzem, de nem vagyok benne biztos, hogy a mondatod hibás. Jelentetted? Viszont a következő a bajom: Az angolban van egy olyan "szabály", hogy ha egy dolgot (pl. időt, vagy helyet) akarsz meghatározni, de több lépcsőben, akkor a szűkebbtől haladsz kifele. I entered my room in the morning yesterday. vagy persze I live in a town in Hungary. A magyarban ugyan fordítva van (nagyobbtól kisebb fele, vagyis kívülről befele megyünk), de akkor sem hiszem, hogy befurakodhat más is a két időhatározó közé. Vagyis a megnéztem szerintem nem lehet a ma és a reggel között. Így marad két verzió: Ma reggel megnéztem. (és ez a DL-es megoldás is) illetve a Megnéztem.ma reggel.


-Redemptio

Néztem ezen a reggelen.-t nem fogadta el, pedig helyes.


WiedermannD

De, mit? Akkor el lehetne dönteni, hogy néztem, vagy láttam!


[törölt felhasználó]

    Ez a mondat miért nem present perfect? (I've watched it this morning). Az ilyen jellegű időhatározók (this morning, this week, this year...) általában pp-t vonzanak. Előre is köszönöm a választ.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.