A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I watched it this morning."

Fordítás:Ma reggel megnéztem.

3 éve

24 hozzászólás


Bogoj
Bogoj

én megoldásom: láttam ezen a reggelen ez nem jó... viszont a jó megoldások közt: "láttam meg ma reggel" mi van?

3 éve

VargaAttil4

Ugyanez! Jelentem!

3 éve

andina70

Ma megnéztem reggel. !!! Ugyanaz

1 éve

sazoo

Ha egy műsort néztem, akkor azt magyarul "láttam".

3 éve

Ofelsege

nevetséges-és magyartalan és már nem béta-"láttam meg ma reggel"

2 éve

Adrienn912857

Néztem ezen a reggelen Miért nem jó?

2 éve

jthassy

this morning = ma reggel

2 éve

Mammon100

nálam ennél az anyagrésznél nem szól semmi! így elég nehéz kitalálni! bug!!!

3 éve

PeterArvai

"Néztem azt ezen a reggelen." Ez lehetne akár jó is... nem?

2 éve

Janos2015
Janos2015

Beírtam "reggel láttam" ez nem jó, a jó megoldás "reggel néztem" Mi a különbség?

2 éve

Bogoj
Bogoj

A nézni meg a látni magyarul sem ugyanazt jelenti

1 éve

gaalmosch

Igen

1 éve

Maminti.
Maminti.

A látás és a nézés között bizony van különbség. Nem véletlen a mondás: Láss, ne csak nézz! (Nézem az arcát, de nem látom, hogy mosolyog)

2 éve

Pola51

Szerintem a "looked" a látni, talán ezért nem fogadta el.

2 éve

gaalmosch

Vagy a see

1 éve

a_noli

A Meglattam ma reggel. magyarosabb

2 éve

Adrienn912857

Nincs benne a ma! Akkor ez így helytelen.

2 éve

vasvariistvan

This morning= ma reggel (ez a reggel)

4 napja

BitaiCsaba

Ugan az!!!

2 éve

scuderia1975

Ma megnéztem reggel nem jó

2 éve

Sztankay54

a wach az inkább bámulást jelent,nem?

2 éve

andina70

Ma megnéztem reggel

1 éve

karak74

Kissé szokatlannak érzem, de nem vagyok benne biztos, hogy a mondatod hibás. Jelentetted? Viszont a következő a bajom: Az angolban van egy olyan "szabály", hogy ha egy dolgot (pl. időt, vagy helyet) akarsz meghatározni, de több lépcsőben, akkor a szűkebbtől haladsz kifele. I entered my room in the morning yesterday. vagy persze I live in a town in Hungary. A magyarban ugyan fordítva van (nagyobbtól kisebb fele, vagyis kívülről befele megyünk), de akkor sem hiszem, hogy befurakodhat más is a két időhatározó közé. Vagyis a megnéztem szerintem nem lehet a ma és a reggel között. Így marad két verzió: Ma reggel megnéztem. (és ez a DL-es megoldás is) illetve a Megnéztem.ma reggel.

1 éve

-Redemptio

Néztem ezen a reggelen.-t nem fogadta el, pedig helyes.

8 hónapja