"Ben ölmüştüm."

Çeviri:I had died.

3 yıl önce

8 Yorum


OgretmenAdayi

"I was dead" cümlesi de bu çeviri için uygun mudur ?

3 yıl önce

Emma-lee93

Uygun değil, senin dediğin "Ben ölüydüm". Birinde fiil var birinde sıfat :)

3 yıl önce

OgretmenAdayi

Cevabınız için çok teşekkür ederim.

3 yıl önce

Anonymous-1

Emma-lee93 hanım afedersinizde bu cümleyi kim kullana bilir :D Not: biliyorsunuz :D

3 yıl önce

ugurcansayan

Have you heard of "respawning", anon?

3 yıl önce

Anonymous-1

Turkish please

3 yıl önce

ADYavi

Ne demek istiyorsun arkdaşım burada

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.