1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти їси бутерброд."

"Ти їси бутерброд."

Переклад:You eat a sandwich.

May 10, 2015

9 коментарів


vOKi429348

Друзі, хто зможе відповісти на питання, будь ласка, давайте відповідь, давайте допомагати один одному


Iva_Devi

Чому в реченні 'You drink milk and I drink water' пишемо без артиклів, а в реченні 'You eat a sandwich' з?


NnoV15

Бо вода і молоко незлічувальні іменники


ZorianaPar

You eat a sandwich те ж саме а вибиває помилку


oEnE16

Теперішній час, приклад: "is+... ing"


oEnE16

Мені здається, що якщо пишеться "You are" - означає "Ви є", а якщо "You is", то - "Ти є"?


deepcort

Чому їжа пишеться з артиклем, а сендвіч без?


Milkho

"сендвіч" пишеться з артиклем.


5sKf

Сендвіч пишеться з артиклем " а"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.