1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти їси бутерброд."

"Ти їси бутерброд."

Переклад:You eat a sandwich.

May 10, 2015

8 коментарів


deepcort

Чому їжа пишеться з артиклем, а сендвіч без?


Milkho

"сендвіч" пишеться з артиклем.


5sKf

Сендвіч пишеться з артиклем " а"


vOKi429348

Друзі, хто зможе відповісти на питання, будь ласка, давайте відповідь, давайте допомагати один одному


Iva_Devi

Чому в реченні 'You drink milk and I drink water' пишемо без артиклів, а в реченні 'You eat a sandwich' з?


LeshaS1

Чому потрібно ставити артикуль a???


genak2

Артикль вказує на конкретність. Наприклад: cat - будь яка кішка, a cat - конкретна ця кішка.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати