Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Este el în spatele nostru?"

Traducere:Is he behind us?

acum 3 ani

4 comentarii


cazalbasu

De ce se foloseste "us" in loc de "our"?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În română, expresia este ”în spatele (cuiva/a ceva)”, deci locuțiunea ”în spatele” trebuie urmată de forma de genitiv a unui pronume/substantiv (ex: în spatele [nostru/actorului/peretelui]).
Ea e sinonimă cu adverbul ”după (cineva/ceva)”, care ar trebui urmat de forma de acuzativ a unui pronume/substantiv (ex: după [noi/actor/perete]).

În engleză, ”behind” este prepoziție și trebuie urmată de forma pronumelui potrivită pentru cazurile când acesta e complement, adică ”us”.
Nu putem folosi ”our” (adjectiv posesiv), pentru că aici nu avem niciun substantiv pe care să-l determine (”behind” poate fi și substantiv, cu sensul de ”fund”, dar nu în propoziția asta).

acum 3 ani

Eliza622749

Simplu ca "Bună ziua"

cu 4 luni în urmă

Adelina507898

Ai dreptate.

acum 1 săptămână