Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Women like colorful umbrellas."

Tłumaczenie:Kobiety lubią kolorowe parasole.

3 lata temu

10 komentarzy


Kinga.k44

Dlaczego kobiety a nie kobieta? Nie powinno byc cos w stylu womens?

3 lata temu

jaclas

kobieta - woman, kobiety - women (a nie womens)

3 lata temu

AdriannaMa401208

Bo nie ma takiego czegoś!

6 miesięcy temu

Janina639596

Dzięki za wytłumaczenie!;) : women a woman ;)

7 miesięcy temu

Nini101010

zdanie sie ciagle powtarza

1 rok temu

opiekacz2

Dlaczego przed rzeczownikiem nie ma (a) Women like colorful an umbrella? Za wyjaśnienie będę wdzięczny.

5 miesięcy temu

Sylwia743449

Ponieważ women to liczba mnoga :) a/an daje sie przed rzeczownikiem w l. poj. :)

2 miesiące temu

Chomiczek3456

Nie zawsze...

4 miesiące temu

Voyt3c

Jak sroki...

3 miesiące temu

AnnaTheDuo

Ja nie lubię kolorowych parasoli..

2 tygodnie temu