"Umut bir strateji değildir."

Çeviri:Hope is not a strategy.

3 yıl önce

7 Yorum


beni7ler

Burada "not" yerine "no" kullanmak mümkün mü acaba?

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayır mümkün değil. DEĞİL = NOT Yani eğer "Hope is no strategy" deseydin bayağı bir slang (argo) olurdu :)

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Argo?

1 yıl önce

SiriusBlack99

Hope is a not strategy neden olmaz?

2 yıl önce

Enderelik2

not "a" strategy.

1 yıl önce

Zeynepsude2005

a burada strategy kelimesi icin kullanilmis bir sifat not once kullanamayiz

1 yıl önce

TrkErkei

Flawles olur ama devrik cümle olur dolayısıyla duolingo gibi mükemmel bir program devrik cümleye karşıdır

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.