1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I eat an apple and she eats …

"I eat an apple and she eats bread."

Переклад:Я їм яблуко, а вона їсть хліб.

May 11, 2015

16 коментарів


Max75354

Чому eats а не eat?


pyMe8

В Present Simple третя особа однини виражається закінченням -s (-es)


600r

"eat" вживається коли дію виконує I, you, we, they. А "eats" вживається коли дію виконує he, she, it.)))


c3he7

Тому що це вона - she ,тоді це буде в кінці дієслова -s


_Gulia_

підкажіть чому біля слова "хліб" немає артикля?


Vinnfred

Тому що, хліб як в українській, так і в англійській мові є незлічувальним іменником (ми не можемо сказати 2 хліба чи 3 хліба). "A" вживається лише зі злічувальними іменниками, адже по суті означає "один": an apple = one apple (одне яблуко)


zidane977596

Я в магазині кажу дайте мені 2 буханки хліба


Dianoya

"Дайте мені дві буханки хліба" і "дайте мені хліба" - це дві різниці. Так само як "Я їв рис" та "Я з'їв пару кілограм рису". І на англійську вони будуть по-різному перекладатись, бо в першому випадку злічувана величина (буханки, кілограми), а в другому - незлічувана.


JXdO11

Чому an apple, а не a apple?


deniko
Mod
Plus

Якщо наступне слово починається з голосного звуку, вживається аритикль an, якщо з приголосного - a.

an apple - яблуко

a pear - груша

трохи детальніше - ось тут:

https://forum.duolingo.com/comment/41571006


7Dt94

чому перед яблуком є артикль, а перед хлібом немає?


deniko
Mod
Plus

Вище є аналогічне запитання, на яке пані Vinnfred дала відповідь.


tbAi54546

Не звучить друга частина речення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.