"I eat an apple and she eats bread."

Переклад:Я їм яблуко, а вона їсть хліб.

3 роки тому

13 коментарів


Max75354

Чому eats а не eat?

2 роки тому

pyMe8

В Present Simple третя особа однини виражається закінченням -s (-es)

1 рік тому

OksanaR2

Тому що,eat їм, а eats їсть!

8 місяців тому

zidane977596

Я в магазині кажу дайте мені 2 буханки хліба

2 роки тому

_Gulia_

підкажіть чому біля слова "хліб" немає артикля?

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, хліб як в українській, так і в англійській мові є незлічувальним іменником (ми не можемо сказати 2 хліба чи 3 хліба). "A" вживається лише зі злічувальними іменниками, адже по суті означає "один": an apple = one apple (одне яблуко)

2 роки тому

_Gulia_

дякую)

2 роки тому

NastyaTheb1

Чому це ми так не можем сказати? А як по твоїму в магазині говорять?

2 роки тому

d34n3

Чому eats?А не eat?

1 рік тому

6kOz2

Чому eats, а не eat ?

1 рік тому

23.11.2003

and- це перекладається як "і" а не "а"

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

а як тоді по-вашому перекладається "а"?

3 роки тому

NastyaTheb1

І як "а" теж досить часто вживають По граматиці це вказано

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.