1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I eat an apple and she eats …

"I eat an apple and she eats bread."

Переклад:Я їм яблуко, а вона їсть хліб.

May 11, 2015

14 коментарів


Max75354

Чому eats а не eat?


pyMe8

В Present Simple третя особа однини виражається закінченням -s (-es)


OksanaR2

Тому що,eat їм, а eats їсть!


600r

Не зовсім eat - не тільки "їм", а й "їси", "їдять", "їмо".


600r

За границею Ви можете говорити і так, але люди одразу зрозуміють що Ви не місний і, що Ви не дуже добре знаєте англійську мову. Але коли дію виконує he, she, it грамотно вживати "eatS".


600r

"eat" вживається коли дію виконує I, you, we, they. А "eats" вживається коли дію виконує he, she, it.)))


zidane977596

Я в магазині кажу дайте мені 2 буханки хліба


_Gulia_

підкажіть чому біля слова "хліб" немає артикля?


Vinnfred

Тому що, хліб як в українській, так і в англійській мові є незлічувальним іменником (ми не можемо сказати 2 хліба чи 3 хліба). "A" вживається лише зі злічувальними іменниками, адже по суті означає "один": an apple = one apple (одне яблуко)


NastyaTheb1

Чому це ми так не можем сказати? А як по твоїму в магазині говорять?


ATJ810

Чому я тупа


4JU24

Чому припинилася озвучка " що ви чуєте"?


Dimka399961

Одна из самых любимых игр это дуалінго

Learn English in just 5 minutes a day. For free.