1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That orange juice is bad."

"That orange juice is bad."

Překlad:Ten pomerančový džus je zkažený.

May 12, 2015

10 komentářů


Paszulka

That orange juice - napsala jsem TENTO pomerančový džus - mám chybu, protože má být TEN pomerančový džus. A přitom jsem před chvilkou měla cvičení THAT SOFA, kdy jsem napsala TA SEDAČKA a bylo to špatně, protože správná odpověď byla TATO SEDAČKA. Můžete mi, prosím, někdo vysvětlit rozdíl?


nueby

THAT SOFA: no match found. Cvičení o sedačce nevidím. Tam jste pravdu měla vy, ale těžko to opravím. THAT nikdy nepřekládejte jako TENTO ale jako TEN/TA/TO, a i když vás občas nějaké naše cvičení pokárá, vězte, že pravdu máte vy.

Za nepořádek se pochopitelně omlouváme.


Paszulka

Věta se sedačkou mi objevila, když jsem dělala duolingo na smartphonu. Jinak děkuji za vysvětlení.


daveing

Napsal jsem Pomerančový džus je zkažený a nevzalo mi to jako správné.


kacenka9

Zde je "that". takze to vypada, ze vam tam to ukazovaci zajmeno vypadlo.


AleMarcusM

Ten pomerancovy dzus je zkazeny. Mam to napsane stejne jako vy ale bez diakritiky, tak v cem je chyba?


Honza_U

Jak byste přeložili "ten oranžový džus je zkažený" Nemusí být přece nutně pomerančový. Prostě vidím/ochutnávám zkažený džus oranžové barvy (nějaký mulťák, grep, mrkev, buhvíco,....)


Jja237444

Napsala jsem "pomerančový juice" a označilo mi to chybu. Nezdá se mi, že ten fonetický "překlad" "džus" je lépe česky přeložený. Spousta podobných slov je přece převzata do češtiny.


JiNeern

Ano, ale u mnoha takových přejatých slov se ustálil fonetický pravopis. Příkladem může být mnoho sportovních termínů (volejbal, aut, faul, gól, …), slova jako malér, pomeranč, odér, šimpanz, a také džus, tramvaj, tenis, nebo z novějších třeba displej.

Juice psali snad naši pradědové za prvni republiky, dnes už asi skoro nikdo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.