1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That orange juice is bad."

"That orange juice is bad."

Překlad:Ten pomerančový džus je zkažený.

May 12, 2015

13 komentářů


Paszulka

That orange juice - napsala jsem TENTO pomerančový džus - mám chybu, protože má být TEN pomerančový džus. A přitom jsem před chvilkou měla cvičení THAT SOFA, kdy jsem napsala TA SEDAČKA a bylo to špatně, protože správná odpověď byla TATO SEDAČKA. Můžete mi, prosím, někdo vysvětlit rozdíl?


nueby

THAT SOFA: no match found. Cvičení o sedačce nevidím. Tam jste pravdu měla vy, ale těžko to opravím. THAT nikdy nepřekládejte jako TENTO ale jako TEN/TA/TO, a i když vás občas nějaké naše cvičení pokárá, vězte, že pravdu máte vy.

Za nepořádek se pochopitelně omlouváme.


Paszulka

Věta se sedačkou mi objevila, když jsem dělala duolingo na smartphonu. Jinak děkuji za vysvětlení.


Honza_U

Jak byste přeložili "ten oranžový džus je zkažený" Nemusí být přece nutně pomerančový. Prostě vidím/ochutnávám zkažený džus oranžové barvy (nějaký mulťák, grep, mrkev, buhvíco,....)


Johana84594

Duolingo vám to nevzalo? A klikl jste na "moje odpověď měla být přijata"?


Johana84594

Tak jsem vyzkoušela "oranžový džus", jak zde navrhoval Honza_U. A skutečně to Duolingo odmítá, což by ale nemělo, protože oranžových džusů je spousta, některé z nich jsou zkažené, některé jsou pomerančové a jen některé pomerančové i zkažené zároveň.

"The orange juice is bad, but the green one is good." (Stále je ten první pomerančový?)


daveing

Napsal jsem Pomerančový džus je zkažený a nevzalo mi to jako správné.


kacenka9

Zde je "that". takze to vypada, ze vam tam to ukazovaci zajmeno vypadlo.


AleMarcusM

Ten pomerancovy dzus je zkazeny. Mam to napsane stejne jako vy ale bez diakritiky, tak v cem je chyba?


DanieXl1911

ten pomerančový džus se zkazil ... hodně špatný překlad?


Johana84594

is bad => přítomný čas

se zkazil => minulý čas


Eva920054

Napsala jsem že je špatný a nevzalo mi to vždyť zkažený je špatný

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.