1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have developed a car."

"We have developed a car."

Fordítás:Egy autót fejlesztettünk ki.

May 12, 2015

10 hozzászólás


totha9

"Autót fejlesztettünk." Miért követeli elé, hogy "egy"?


ZBukovszki

Az "a" miatt az angol mondatban.


LuciFromHell

Igen ám, de volt más kérdés ahol szintén volt 'a' és mégis hibásnak jelezte a választ, pedig csak az volt "plussz" szó benne.


Farpad1

Szerintem normál tempoban the-vel mondja és lassítva meg a-val.


ZBukovszki

Azért hallani the-nek mert a developed d-re végződik.


WamduskaSz

Fejlesztettünk egy autót


tibonova

Azért a We have developed the car. sem hangzana másképp jelentősen (gyors beszédben). Itt szerintem csak az évek és a rutin segít. :)


MephikeOne

azt mondja "dő" nem "ö". jobban is beszélhetne


12annarovo12

Igen, normál tempóval the val, lassitva pedig a val mondja! Kérem korrigálni.


Thomas838247

Autót fejlesztettünk ki!Nem pedig "egy autót"..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.