"El l-a bătut pe fratele lui."

Traducere:He beat his brother.

acum 3 ani

8 comentarii


IleanaMari15

E gresit...verbele sunt la trecut si daca ar fi fost la prezent ar fi trebuit sa fie "beats"

acum 2 ani

LeoZainesc

He beated… El si-a batut fratele nu il bate acum.

acum 2 ani

Mamaerde
Mamaerde
acum 2 ani

catalin746277

he beats his brother=el il bate ....... asa ca e corect.

acum 2 ani

Mamaerde
Mamaerde
acum 2 ani

DianaGrigoriu1

He has beated ... pentru că e participul trecut

acum 2 ani

AlexCreu1

Cnocked - la fel inseamna ,, la batut,, de ce nu e corect?

acum 1 an

Amie843657

Nu-i depoc frumos!

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.