Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The men"

Μετάφραση:Οι άντρες

πριν από 3 χρόνια

9 σχόλια


awefulwaffle
awefulwaffle

In English, the words "men", "women", and "children" are called "irregular plurals" or "irregular plural nouns". The words "man", "woman", and "child" do not form the plural by adding "s" or "es" to the end of the word.

πριν από 3 χρόνια

elenimau

Αν είναι men είναι πολλοί αντρες αν είναι man είναι ενας

πριν από 10 μήνες

Thania117064

Ειναι ενα απο τα ανωμαλα ουσιαστικα με λιγα λογια

πριν από 2 χρόνια

Konstantin99936

I am understand

πριν από 1 χρόνο

katerinama452845

Γυναίκα

πριν από 1 χρόνο

katerinama452845

Οι άντρες

πριν από 1 χρόνο

p3ji8

-πλυθηντικος the men

πριν από 7 μήνες

spirosapos1

Ανδρες.σκετο χωρίς το οι.γιατι λάθος;

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Γιατί σκοπός της άσκησης είναι να ελέγξει και τη σωστή χρήση του αντίστοιχου οριστικού άρθρου. Για να μεταφράζεται ως "άνδρες", θα έπρεπε και στα Αγγλικά να είναι απλά "men". Υπάρχει και σκέτο ως άσκηση, ακριβώς για να διαχωριστούν τα δύο νοήματα. :)

πριν από 1 μήνα