Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The men"

Μετάφραση:Οι άντρες

πριν από 3 χρόνια

11 σχόλια


awefulwaffle
awefulwaffle

In English, the words "men", "women", and "children" are called "irregular plurals" or "irregular plural nouns". The words "man", "woman", and "child" do not form the plural by adding "s" or "es" to the end of the word.

πριν από 3 χρόνια

elenimau

Αν είναι men είναι πολλοί αντρες αν είναι man είναι ενας

πριν από 8 μήνες

Thania117064

Ειναι ενα απο τα ανωμαλα ουσιαστικα με λιγα λογια

πριν από 2 χρόνια

Konstantin99936

I am understand

πριν από 10 μήνες

katerinama452845

Γυναίκα

πριν από 10 μήνες

katerinama452845

Οι άντρες

πριν από 10 μήνες

p3ji8

-πλυθηντικος the men

πριν από 4 μήνες

konstantin232873

Εγραψα ο αντρας και αυτο εκανε λαθος με το the men και το εβγαλε λαθος

πριν από 2 χρόνια

morfi80

οι άντρες δεν θελουν και s στο τέλος αφού είναι πολλοί?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Η λέξη man = άνδρας έχει διαφορετικό πληθυντικό: men = άνδρες.

πριν από 3 χρόνια

kosta-iby

efxaristo

πριν από 3 χρόνια