1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Як щодо витрат?"

"Як щодо витрат?"

Переклад:What about costs?

May 13, 2015

5 коментарів


jura5864ya

Ви там зовсім на приколі? Expens and cost. Ви пишете одне,а в відповіді інше. Як ?


kozaksv

Чому немає допоміжного дієслова в запитанні?


Vinnfred

"What about.." - сталий неформальний вираз


Fb8U1

Та тут і основного дієслова немає, то допоміжне ні до чого клеїти.


Dmy_S

"cost" (в однині) - взагалі-то, теж іноді "витрати" (у множині)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.