"Ben mülakatta iyiydim."

Çeviri:I did well in the interview!

3 yıl önce

10 Yorum


endermaxijunior

Burada "was" kullanılır diye biliyordum. "Did" de aynı mı yani?

3 yıl önce

Emma-lee93

"To do well in sth" bir kalıptır ve aynı anlama gelir

3 yıl önce

endermaxijunior

Bu kalıbı öğrendiğim iyi oldu teşekkürler ama asıl öğrenmek istediğim; -idim anlamını hem "was" kullanarak hem de "did" kullanarak verebiliyor muyuzdu? Yani ben "I was a good student" diyebildiğim gibi "I did a good student"da diyebilir miyim?

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayır diyemezsin :)

3 yıl önce

endermaxijunior

Kişi, gerektiğinde anlamadığını söyleyebilmelidir... Ben anlamadım;') I "did" well in the interview! Nasıl oluyor o halde? Bu "did" burada ne yapıyor?

3 yıl önce

Emma-lee93

Dedigim gibi kalip yani "do well in sth". Tek basina do'ya degil tamamina bakmaniz, bunu bilmeniz gerekiyor. Normal "do" fiilini yapmak anlami tasidigindan "I did a good student" ile kullanamazsin cunku orada olmak fiili olan "be" gerekiyor. Sonuc olarak "did" tek basina yapmak ama "did well in sth" kalibina girdiginde anlami degisiyor ve "bir seyde iyi olmak" oluyor

3 yıl önce

chrigugegl
chrigugegl

I did well as a student. veya I was a good student.

1 yıl önce

endermaxijunior

En son yazmış olduğunuza cevap yazamadığım için buraya ekliyorum... Ben sadece "well in sth" i bir kalıp olarak algıladım. En son açıklamanızla anlamış oldum... Çok teşekkür ederim ;')

3 yıl önce

emirsener

Yalnız cümle no action ve olumlu bir cümle. No action bir cümlede nasıl did kullanılır?

2 yıl önce

AydnToktam

I was fine neden olmuyor

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.