Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я втратив свою силу."

Переклад:I have lost my strength.

3 роки тому

16 коментарів


nickmentat

Перше що спадає на думку - саме суперсили. Фраза дуже спайдерменська. Додайте, будь ласка, Power. Ще один голос від мене.

2 роки тому

lyova88
lyova88

Power тут вжити не можна?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Якщо ви супермен, то напевно можна

3 роки тому

M_Pasko

Будь ласка, зробіть одним з правильних перекладів power, бо я не зовсім розумію, як можна втратити силу, якщо ти звичайна людина, а не супермен? )))))))

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Коли ви довго займались спортом, а тоді перестали, то з часом втрачаєте ту здобуту силу.

Крім того, це може вживатись у метафоричному значенні (життєва сила)

2 роки тому

dbdevelope

Я гадаю в даному, вирваному з контексту, реченні варто дозволити використовувати "Power" i "Strength" як два слова, які українською перекладаються "Сила".

2 роки тому

Nordry
Nordry

А тоді вводити носіїв англійської в шоковий стан, тільки тому, що для Вас "strength" i "power" - це абсолютно одне і теж? :) Але ж для них - ні, і це у даному питанні головне. Все ж "power" значно частіше перекладається як "потужність", "могутність" тощо. Та і в якості сили теж мається на увазі сила зовсім іншого роду. Тож, я не кажу, що такого варіанту перекладу українською не може бути, я просто хочу підкреслити, щоб Ви зважали на відмінності у значенні англійських слів і правильно їх вживали .

2 роки тому

Olegalas

окей, як тоді це перекладається: I lose my power ?

1 рік тому

Nordry
Nordry

"Я втрачаю свою силу (в значенні "владу" чи магічну силу)/потужність/могутність). :)

Що ж до фізичної сили:

"Speed Plus Strength Equals Power

Differences Between Muscular Strength and Power Power is producing the greatest amount of force in the shortest possible time. Adding a dose of speed to strength can make you feel like superhero performing superhuman feats. Power is producing the greatest amount of force in the shortest possible time."

Іншими словами, ми можемо сказати про кожну сильну людину, що вона має "strength", але "powerfull" при цьому буде лише якась частина з них (якщо ми не про змагання з пауерліфтингу, звісно).

1 рік тому

Olegalas

"Я втратив свою силу..." може розумітися як і могутність, владу і багато чого... тому не думаю, шо моя відповідь не правильна... було б чудово, аби в дужках казали конкретний зміст, типу : "Я втратив свою силу..." (фізичну).. ну чи якось так бо багато фраз вирвано з контексту.

1 рік тому

Nordry
Nordry

У реченні "Я втратив силу" (у значенні саме фізичної сили) може вживатися лише "strength", "I lose/lost my power" в першу чергу означає втрату саме впливу на інших людей. Можна сказати "I lost my powerS (рідше power)" у значенні "Я знесилений". (http://context.reverso.net/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B4/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/lost+my+powers,)

(AmE) Power noun (STRENGTH): ​ [ U ] physical strength or force: He’s a good baseball player – he hits with a lot of power. (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/power) - теж інший контекст, ніж "strength".

Як бачите, я не кажу, що ваш варіант є неправильним, я просто підкреслюю різницю у вживанні і значенні цих слів. :) А загалом я б теж була зовсім непроти, щоб у таких "неоднозначних" завданнях додатково вказувався контекст.

1 рік тому

Olegalas

де тут лайк можна поставити коменту?)

1 рік тому

Nordry
Nordry

Стрілочка "вгору" :)

1 рік тому

ser-ts

а як на рахунок force?

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тільки якщо ви джедай :)

2 роки тому

A0831

фігня якась з power. Поясніть, чому power одразу має на увазі супермена?

2 роки тому