1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The horses eat."

"The horses eat."

Переклад:Ці коні їдять.

May 13, 2015

12 коментарів


Iryna401358

Чому eat а не eats?


TLlS15

Тому шо коні їдять їжу ане їжи


Vitalii894032

Чому артикль обовязково тут потрібно перекладати, як "ці". Чому не зарахувало відповідь "Коні їдять"?


clg72

Я теж написала правильно, а вибило що ні. Що за навчання


Shnayder5

Я написала правильно! Чого вибило помилку?!


leo-ukraine

уважно перечитувати те що пишеш!


u3sj2

Гавно мікрофон


Boris742532

Та я кажу правильно а воно каже що неправельно


yaroslav136

цуваки як буди мама по англійському бо я в 1 класі і незнаю пліс пліс!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sofiyka-kopiyka

Якщо шукати у словнику то мама буде Mother. Та в творі,книжці та у перекладачі можна застосовувати слово Mam.


Lelia.Shvets

гавно мікрофон!


OlegneOleg1

Заміни свій апарат, тому що до додатку це не відноситься

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.