1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей чоловік має сорочки."

"Цей чоловік має сорочки."

Переклад:The man has shirts.

May 13, 2015

17 коментарів


indipes

поясніть мені, будь ласка, коли вживаються артиклі. Бо я щось вічно трафлю саме через них, то опущу не правильно, то поставлю і теж неправльно. Є якісь правила, коли точно так, а коли точно ні?


Vinnfred

Правила є, і доволі багато. Проте, показати це все на цьому сервісі доволі важко.
Почитайте тут: http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/


margarita335734

Та сама проблема!!!


Bodya454330

Коли вживається HAVE а коли HAS


indipes

has вживають, коли мова йде про "він, вона, воно". She has shirt, he has coat


margarita335734

Have - для: я, ти, ми, вони, а has для: він, вона, воно( кіт, собака, миша,слон і т.д.) ЗРОЗУМІЛО???


Vitaliy645598

"Цей чоловік має сорочки." Переклад: The man has shirts. Написав: The man has shirts. Помилка!!!


IrynaDarmo

І у мене та ж ситуація. Написала правильно але оцінили як помилку.


Solomiya2016

І робити мемо Duolingo о 8:00


Solomiya2016

Have вжи вживається


Solomiya2016

Коли -(напевно)мусиш, а HAS наоборот


Msb610

Не зарахована правильна ввдповідь. Виправте будьласка


1234567890759738

Чому тут has а не have


nastiagolovan02

Тому що чоловік цe він


denhopak

поясніть мені, будь ласка, яка різниця між "have" i "has"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.