1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Elephants are animals."

"Elephants are animals."

Переклад:Слони - це тварини.

May 14, 2015

11 коментарів


OlehChaplynskyy

чому я маю казати "тварини" а не використати слово "звірі"? виправляйте ці помилки в програмі.


Single_Seagull

Звірі - beasts.


Djalin83

Надто швидко


57De7

А читати слабо


stresad

А що не добре слони це звірі


IgorGuslis

Вище дали відповідь


kG221

слони це тварини, я написав вірно


tq3b3

Чому не правельно Elephants the animals


Nordry

По-перше, Ви пропустили дієслово-присудок "are", а без нього це речення просто набір відокремлених слів. По-друге, у Дуо для простоти вивчення означений артикль прийнято вважати "аналогом" займенника "цей/ця/ці", а от для позначення слова "це" він аж ніяк не підходить.


IamSociable

Чому не можна сказати Elephants is an animals?


qO6l13

Тому що ElephantS це they(вони) і тому "are"... Якщо б був Elephant(BIH) то було б Elephant is animal!!! Без артикля an.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.