"Вона носить оранжеву сукню."

Переклад:She wears an orange dress.

3 роки тому

5 коментарів


Mara209873

Чому пред orange треба ставити An

3 місяці тому

Jbi19

Тому що пепед словами на голосний пишемо артикль an, а якби просто носить сукню, то було б wears an dress

1 місяць тому

ira794542

Було б an dress чи a dress?

2 дні тому

Headov

В українській мові нема оранжевого кольору, є помаранчевий!

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Є і оранжевий, і помаранчевий, і жовтогарячий :)

До речі, згідно з СУМ:

  • ПОМАРА́НЧЕВИЙ - Який має колір шкірки помаранчі; оранжево-червоний
  • ОРА́НЖЕВИЙ - Те саме, що жовтогарячий.
  • ЖОВТОГАРЯ́ЧИЙ - Жовтий з червонуватим відтінком, який має колір апельсина, моркви

З цього мало б слідувати, що основним словом є саме жовтогарячий :)

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.