1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона носить оранжеву сукню."

"Вона носить оранжеву сукню."

Переклад:She wears an orange dress.

May 15, 2015

28 коментарів


Mara209873

Чому пред orange треба ставити An


Dianoya

Артикль відноситься до іменника, тобто до "dress". "Orange" - це прикметник і він теж відноситься до іменника, тобто до "dress". І є таке правило, що артикль ставиться перед всіма прикметниками, що відносяться до цього іменника.

A big black dog. -- Великий чорний собака.


Iryna881851

Дякую Вам за відповіді. А чому тоді перед pants не треба ставити артикль?


deniko
Mod
Plus

pants - це множина. У множині невизначений артикль (a/an) опускається, але визначений (the) треба лишити.

Тому:

She wears an orange dress - Вона носить оранжеву сукню

She wears orange pants - Вона носить оранжеві штани (ну або труси, бо у британській англійській pants означає труси)

Порівняймо з визначеним артиклем:

The orange dress is on the table - Оранжева сукня лежить на столі

The orange pants are on the table - Оранжеві штани лежать на столі

Тут артикль лишається, незалежно від того, мова про однину чи множину


SophiyaYem

Я постійно помилялася в цьому завданні. Дякую за пояснення.


Mr.ALEX108

Артиклі)


Headov

В українській мові нема оранжевого кольору, є помаранчевий!


Vinnfred

Є і оранжевий, і помаранчевий, і жовтогарячий :)

До речі, згідно з СУМ:

  • ПОМАРА́НЧЕВИЙ - Який має колір шкірки помаранчі; оранжево-червоний
  • ОРА́НЖЕВИЙ - Те саме, що жовтогарячий.
  • ЖОВТОГАРЯ́ЧИЙ - Жовтий з червонуватим відтінком, який має колір апельсина, моркви

З цього мало б слідувати, що основним словом є саме жовтогарячий :)


Ksana.ua

Абсолютно згодна.


7T0D5

Так це правда


Tom594868

Навіщо взагалі артикль "An" перед "оранжевою сукнею" ? Оранжева сукня - це ж визначений предмет ?


MMV1334

Артикль визначається за прикметиком


ISilently

Можливо, тому що сукня це однина?


Dianoya

Ні, прикметник ще не визначає предмет. В світі багато оранжевих суконь і не зрозуміло про яку з них говорить співрозмовник.


bohdan1231

Довбаний артикль!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dcmQ15

Як зрозуміти що потрібно писати wears а не wear?


nadichka3

Для he, she - із буквою s


margarita335734

Він, вона, воно - це веарс (wears), a wear - я, ти, ми, вони. Ясно?


Kushikx

Для цього треба вивчити теперішній час англ мови


MAXIMUC1

В мене не було слова дрес


Stay_Punk

То треба a/an то не треба


Ivanna069

Чому як я написала a orange написано ваша відповідь містить одрук, адже це ви мали зарахувати це за помилку!


UkrCanada

Ні Оренжева а Поморанчева


Kaktus-onni-chan

Обидва слова є правильними + жовтогарячий


kQ1p3

Надо было выбрать оранживое платье ,но слова dress не было.


VolodimirK9

Чому orange а не pink !?!?


deniko
Mod
Plus

Оранжева (помаранчева, жовтогаряча) - orange

Рожева - pink

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.