"Εγώ σου έχω πει το όνομά μου."

Μετάφραση:I have told you my name.

May 15, 2015

2 σχόλια


harrissouris

i have said you my name (what is the different between said and told )

May 15, 2015

ssurprize

Μαζί με το ρήμα "say" χρησιμοποιείται και η πρόθεση "to".

Η σωστή φράση θα ήταν "I have said to you my name" ή ίσως ακόμη καλύτερα "I have said my name to you".

Και τα δύο ρήματα σημαίνουν "λέω", αλλά συνήθως όταν λέμε κάτι σε κάποιον, χρησιμοποιείται το "tell", και όταν λέμε κάτι γενικά, χρησιμοποιείται το "say".

I have told you my name (το είπα σε σένα)

I have said my name (το είπα, γενικά)

Επιπλέον, υπάρχουν εκφράσεις που σχηματίζονται μόνο με το tell και όχι με το say. Π.χ. Ι tell a story = λέω μια ιστορία ("I say a story" είναι λάθος)

May 15, 2015
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.