Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ σου έχω πει το όνομά μου."

Μετάφραση:I have told you my name.

πριν από 3 χρόνια

2 σχόλια


harrissouris

i have said you my name (what is the different between said and told )

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Μαζί με το ρήμα "say" χρησιμοποιείται και η πρόθεση "to".

Η σωστή φράση θα ήταν "I have said to you my name" ή ίσως ακόμη καλύτερα "I have said my name to you".

Και τα δύο ρήματα σημαίνουν "λέω", αλλά συνήθως όταν λέμε κάτι σε κάποιον, χρησιμοποιείται το "tell", και όταν λέμε κάτι γενικά, χρησιμοποιείται το "say".

I have told you my name (το είπα σε σένα)

I have said my name (το είπα, γενικά)

Επιπλέον, υπάρχουν εκφράσεις που σχηματίζονται μόνο με το tell και όχι με το say. Π.χ. Ι tell a story = λέω μια ιστορία ("I say a story" είναι λάθος)

πριν από 3 χρόνια