1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця їжа міжнародна."

"Ця їжа міжнародна."

Переклад:The food is international.

May 15, 2015

9 коментарів


[заблокований користувач]

    A meal не можна?


Sultanidze

    Чому не можна сказати "The international food." ?


Natalia_greb

    Тоді українською мовою це речення буде як "ця міжнародна їжа", а не так як нам пропонують "ця їжа (є) міжнародна". Трошки різні акценти, але зміст той же. В українській мові дієслово може бути пропущеним, тоді як в англійській дієслово в повному реченні обов'язково повинно бути (is)


uuqM4

    чому не можна без "is"


Fb8U1

    У повному англійському реченні обов'язково має бути дієслово. У цьому - дієслово-зв'язка is. На українську воно не завжди перекладається.


Kindermns

    'It is international food' - why not?


Fb8U1

    Ваше речення українською: Це (є) міжнародна їжа. Порівняємо із заданим: Ця їжа (є) міжнародна. Зміст цих речень різний. Перше наголошує, що це Їжа. Означення Міжнародна відступає на другий план. Друге наголошує, що Ця їжа є Міжнародною. Наголос - Міжнародна.


king_ov_hate

    Чому "this meal is international" не прийняло?


svutik7

    Чому скорощення не зараховується за правильну выдповідь the food's international?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.