"Rajče"

Překlad:The tomato

May 15, 2015

5 komentářů


Rezulkabad

Proč "the tomato" ne jen "tomato"


ladavala

"tomato" je počitatelné podstatné jméno a proto před ním musí být neurčitý nebo určitý člen "a" neno "the".

Více zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena a také zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


ZdekaSchoo

protože tomato je počítatelné slovo v jednotném čísle, uznáváno je the tomato nebo a tomato, tomato bez členu není spisovné

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.