"Băiatul mănâncă carne de porc."

Traducere:The boy eats pork.

acum 3 ani

7 comentarii


10Bubulina

Pt.ca la pers. a -III-a singular se pune neaparat s/es!

acum 3 ani

10Bubulina

La pers plurale /singurale in afara de a-IIIa nu se pune s/es!!!!!!!!

acum 3 ani

Sashabetis

the boy eats meat of pig Cu ce e gresita aceasta solutie????

acum 2 ani

vlaicustef

Cojanu Iuliana -scuzw, am gresit acolo nu este ,,ses'' ci s ori es -am pus/ dar nu mi-a aparut bara

acum 2 ani

CojanuIuli

Am o nelamurire. Nu inteleg de ce se pune "s" la final de verb. Ex: The boy drinks water or the girl eats beef... Mulțumesc!

acum 3 ani

vlaicustef

Exista o regula la persoana a treia numarul singular-se pune ,,s\es''. Regula ,,Prezentului simplu''( present simple ). De exemplu: Children eat-Child eats Sau The girl watches tv-The girls watch tv Se pune es pt ca nu poti sa spui ,,witchs'' si mai exista verbe cu terminatie astfel (s,tch,ch,....) Sper ca te-am ajutat:-)

acum 2 ani

Sunt.Fata11

Pentru ca sunt mai multi

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.