1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He drinks milk."

"He drinks milk."

Překlad:On pije mléko.

May 15, 2015

8 komentářů


anubis64

aky je rozdiel medzi he drink milk a he drinks milk


Nemesis_NaR

Tak anglická slovesa fungují. Třetí osoba jednotného čísla má na konci extra "s." Tedy "I drink," ale "he drinks."

Podrobně rozebrané je to např na následující stránce: http://www.helpforenglish.cz/article/2007012101-pritomny-cas-prosty


barak107

Já jsem místo pije napsala jí


TerezaKoun

Já sem říkala on pije mléko.


TerezaKoun

Já jsem říkala on pije mléko


HonzaKov6

Já ji nic nerozumim

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.