Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"В нашій країні немає безпеки."

Переклад:There is no security in our country.

3 роки тому

4 коментарі


mizail
mizail

Чи можна тут сказати safety замість security?

3 роки тому

Olexander2

Нмд ні. Safety - особиста, побутова тощо безпека. Security - нацбезпека

2 роки тому

vlodko_lviv

Чому невірно In our country there is no security?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Згідно правил вживання зворотів there is/there are, на перше місце завжди ставиться слово there, після чого йде дієслово to be у відповідному часі (теперішньому, минулому чи майбутньому). Після дієслова завжди буде знаходитися підмет (предмет або людина), про який йдеться у реченні:

There + to be у відповідному часі + підмет.

1 рік тому