"Moje auto je menší než mého přítele."

Překlad:My car is smaller than my boyfriend's.

May 16, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JitkaSoldn

Proč nebyla přijata odpověď My car is smaller than my friend's?


PetrFerko

Proč tam nemuže být friend na konci, ve větě se mluví o jednotlivci ne o dvou a více lidech


MarquiseDeBat

Není s na konci slova jako s na konci slova. Pokud se píše s apostrofem, jedná se o přivlastnění (zde auta příteli) a ne o množné číslo. Pokud byste napsal "My car is smaller than my boyfriend", pak máte velmi malé auto, protože je menší, než váš přítel ;)


jgstcd

Nebo vyjmecne velky pritel.


miriska11

Proč neni přijato friend. Přece to nemusí být boyfriend?


Jan985236

Proc mi neuznalo "friend's"? Z kontextu nevyplyva, ze se jedna o partnera.


PatrikMokry

Bobku, mohlo by být i "...than car of my boyfriend"?


IngridPolk

A nemělo by být "my car is smaller than my boyfriend´s one"?


jgstcd

"One" tam nemusi byt. Zda muze je zajimavejsi otazka. Je to nekdy na hranici. Jediny duvod proc by nekdo mohl chtit to tam dat je v mluvenem projevu, kde apostrof neslysime, aby bylo jasne ze nechce rici "Moje auto je menší než jsou moji přátele." Ale v takovym pripade by spis pridal "is" nez "one": "My car is smaller than my boyfriend's is." Proto bych to asi nebral.


Jitka709231

Já jsem se také ve škole učila, že tam musí být "one". A to ve smyslu, že zastupuje " a car" , protože se nehodí říci stejné slovo 2x ve stejné větě, ale jeho náznak tam po přivlastňovacím zájmenu musí být. A on nemusí?


jgstcd

Myslim ze vas plete ta nestastna gramaticka terminologie. To co nazyvate "přivlastňovací zájmeno" ve skutecnost zajmeno neni, ale dalsi slovo po "boyfriend's" tady neni potreba.


LukasBlech

Je to tady ale přijímáno a automaticky jsem to napsal s "one" na konci.


Ramitroj

Přítel může být jak friend tak boyfriend, proto měla být odpověď uznána Přítel can be both a friend and a boyfriend, so the answer should be acknowledged


ZdekaSchoo

Přidejte screenshot


KarelLoffelmann

my car is smaller than a car of my friend


Marianhuff

Proc nemuze byt "my car is smaller than a car of my boyfriend" ? Dekuji za vysvetleni.


sarka494415

Proč mi neuznali : "My car is smaller than my boyfriend" ?


PatrikMokry

U toho přítele Vám chybí přivlastňovací způsob. ..."my boyfriend's" nebo "a car of my boyfriend"


ZdekaSchoo

moje auto je menší než můj přítel je jiná věta

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.