1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Коли ти займаєшся плаванням?"

"Коли ти займаєшся плаванням?"

Переклад:When do you go swimming?

May 17, 2015

5 коментарів


kostya07

Чому не можна сказати "when are you swimming"


Xalava

або "when do you swimming" ?


Fb8U1

Я теж написав так. Здогадуюсь, в чому помилка. Допоміжне дієслово Do в питальному реченні вживається при основному дієслові. Swimming може бути іменником Плавання або прикметником Плавальний чи дієприкметником Плаваючий, але не дієсловом. Можливо, правильним було б When do you swim? Або так, як у правильній відповіді: When do you go swimming?


Dmy_S

Чому не можна "When do you go to swim"?


eX6T4

Чому український переклад не звучить "ти ходиш на плавання"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.