1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The moment is historical."

"The moment is historical."

Переклад:Цей момент - історичний.

May 17, 2015

10 коментарів


NikonBBG

Історичний момент


Vinnfred

Історичний момент - Historical moment.

Варто зазначити, що historical - той, що стосується історії, historic - дуже важливий.


zoreastr

Яка різниця чи момент історії, чи історичний момент? Суть та сама!


lykuna

Це зовсiм не зрозумiло кажуть


Fb8U1

The moment. Артикль у цьому випадку означає, що йдеться не про будь-який момент, а про цілком визначений (цей). Це один із критеріїв вживання означеного артикля. Саме тому Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником.


RSj42

'Цей'- написав з маленької . Помилка?!


Alika534803

тут не потрібно ставити розділові знаки


FSX03

Чи можно сказати - ця мить історична?


66aS6

Каже :a moment... А у відповіді пише : the moment...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.