Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The moment is historical."

Переклад:Цей момент - історичний.

0
3 роки тому

7 коментарів


NikonBBG

Історичний момент

7
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Історичний момент - Historical moment.

Варто зазначити, що historical - той, що стосується історії, historic - дуже важливий.

16
Відповісти13 роки тому

zoreastr

Яка різниця чи момент історії, чи історичний момент? Суть та сама!

6
Відповісти1 рік тому

lykuna

Це зовсiм не зрозумiло кажуть

1
Відповісти1 місяць тому

Maria______

чому цей ?

0
Відповісти7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

The moment. Артикль у цьому випадку означає, що йдеться не про будь-який момент, а про цілком визначений (цей). Це один із критеріїв вживання означеного артикля. Саме тому Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником.

0
Відповісти4 місяці тому

RSj42

'Цей'- написав з маленької . Помилка?!

0
Відповісти1 місяць тому