"Themomentishistorical."

Переклад:Цей момент - історичний.

3 роки тому

7 коментарів


NikonBBG

Історичний момент

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Історичний момент - Historical moment.

Варто зазначити, що historical - той, що стосується історії, historic - дуже важливий.

3 роки тому

zoreastr

Яка різниця чи момент історії, чи історичний момент? Суть та сама!

2 роки тому

lykuna

Це зовсiм не зрозумiло кажуть

4 місяці тому

Maria______

чому цей ?

10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

The moment. Артикль у цьому випадку означає, що йдеться не про будь-який момент, а про цілком визначений (цей). Це один із критеріїв вживання означеного артикля. Саме тому Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником.

7 місяців тому

RSj42

'Цей'- написав з маленької . Помилка?!

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.