"Three million"

Переклад:Три мільйони

May 17, 2015

10 коментарів


Kadr80

Чому в однині? "Three millions" забракувало.


gtc2015

З теорії до цього уроку у російському курсі:

Сотни, тысячи, миллионы, миллиарды образуются при помощи существительных, которые не подчиняются общему правилу и употребляются в единственном числе:
• двести — two hundred
• пять тысяч — five thousand
• один миллион — a/one million
• шесть миллиардов — six billion (milliard)

comment/8264945


B_Olexandr

3 мільйони


Ol-ukr

Приєднуюсь до запитання. Чому однина?


Nataliakravets

чому в однині ?


Andre_Irisha

Чому в однині???


TatianaAmbros

а зікінчення s ?


Drliadyk

3 мільйони


uDXu10

Три міліона чому неправильно?¿???¿

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати