1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони хочуть збільшити кількі…

"Вони хочуть збільшити кількість туристів у Європі."

Переклад:They want to increase the number of tourists in Europe.

May 17, 2015

4 коментарі


TanyaGV

а що з amount не можна сказати?


Vinnfred

Amount is used in reference to mass nouns (i.e., uncountable nouns such as bravery, water, and charisma). Number is used in reference to count nouns (i.e., countable nouns such as dog, year, and eyeball).
Amount - для того, що не можна порахувати, number - для того, що можна. Ви ж можете порахувати кількість туристів, правда?


g6hj8

Дуже спірний момент про "порахувати туристів". Тут же речення звучить як наче якесь міністерство хочестворити умови, щоб притягнути у Європу більше туристів. В даному випадку що ви будете рахувати? Яких туристів? Це ж безликий, можливий натовп. Мова ж про глобальне рішення, а не конкретний автобус з туристами.


Nik-man

What about "quantity" ? I think we can use it in that case.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.