Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вони хочуть збільшити кількість туристів у Європі."

Переклад:They want to increase the number of tourists in Europe.

3 роки тому

2 коментарі


TanyaGV

а що з amount не можна сказати?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Amount is used in reference to mass nouns (i.e., uncountable nouns such as bravery, water, and charisma). Number is used in reference to count nouns (i.e., countable nouns such as dog, year, and eyeball).
Amount - для того, що не можна порахувати, number - для того, що можна. Ви ж можете порахувати кількість туристів, правда?

3 роки тому