1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони хочуть збільшити кількі…

"Вони хочуть збільшити кількість туристів у Європі."

Переклад:They want to increase the number of tourists in Europe.

May 17, 2015

7 коментарів


TanyaGV

а що з amount не можна сказати?


Vinnfred

Amount is used in reference to mass nouns (i.e., uncountable nouns such as bravery, water, and charisma). Number is used in reference to count nouns (i.e., countable nouns such as dog, year, and eyeball).
Amount - для того, що не можна порахувати, number - для того, що можна. Ви ж можете порахувати кількість туристів, правда?


yarkohorror

Дуже спірний момент про "порахувати туристів". Тут же речення звучить як наче якесь міністерство хочестворити умови, щоб притягнути у Європу більше туристів. В даному випадку що ви будете рахувати? Яких туристів? Це ж безликий, можливий натовп. Мова ж про глобальне рішення, а не конкретний автобус з туристами.


eX6T4

Неправда, ми не можемо плрахувати кількість туристів на тому що вона умовна. Вони хочуть зьільшити на умовну кількість а не на визначену


Mikola-man

What about "quantity" ? I think we can use it in that case.


Dima164819

Цікаво, чому у підказці немає слова "number" тільки "amount" i "quantity"?


a3wZ10

They want to increase the quantity of tourists in Europe. Те саме що і з "number ".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.