"ВонихочутьзбільшитикількістьтуристівуЄвропі."

Переклад:They want to increase the number of tourists in Europe.

3 роки тому

2 коментарі


TanyaGV

а що з amount не можна сказати?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Amount is used in reference to mass nouns (i.e., uncountable nouns such as bravery, water, and charisma). Number is used in reference to count nouns (i.e., countable nouns such as dog, year, and eyeball).
Amount - для того, що не можна порахувати, number - для того, що можна. Ви ж можете порахувати кількість туристів, правда?

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.