"Ці кольори змінюються."

Переклад:The colors change.

May 18, 2015

11 коментарів
Це обговорення закрито.


slavik_210

Чого ця відповідь не правильна - This colors are change? Я думав що тут сімпл, а тут контініус


Olly_1052

По-перше, тут "стулили до купи" однину this та множину colors. А, по-друге, якщо використовувати Present Continuous, то це буде are changing.


George539676

This - це однина, треба these/the


AndriiAndriichuk

The colors are chage - чому не вірно?


WARsacred

А чому така конструкція не вірна? The colors are change


Olly_1052

У цьому реченні може бути використаний час Present Simple, ящо ми кажемо про дію, що відбувається регулярно, або просто констатуємо факт такої дії. Тоді основне дієслово має форму теперешнього часу (без додаткового дієслова are) = change.

Або ми можемо використати час Present Continuous, ящо йдеться про дію, що відбувається просто зараз (тобто, знаходиться у процесі). Тоді конструція буде така:
допоміжне дієслово to be у відповідній формі (am/are/it) плюс основне дієслово із закінченням ~ing => are changing


OlegKovale3

А чому слово "ці" перекладається як "the", а "this" не підходить?


Vinnfred

This - це для однини. У множині буде these


Nelly216416

А чому не the colours?


denis13gl

тому що в однині color в множині закінчення s colors

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.