1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Náměstí"

"Náměstí"

Překlad:The square

May 18, 2015

7 komentářů


PetrK5

nemůže se použít town center?


kacenka9

Ne kazde namesti je v centru a ne kazde centrum ma namesti.


PetrK5

Děkuji za vysvětlení. Takže slovní spojení "Town center" je opravdu pouze střed města? Myslel jsem si že to znamená i náměstí.


JirkaDr.

Square - špatně nechápu.


kacenka9

Namesti je pocitatelne podstatne jmeno. Potrebuje tedy nejaky clen. V pripade samostatne stojici slova to muze byt jak 'a', tak 'the'.


Kaktusss1

Proc to nemuze byt square a musi to byt squares proc to musi byt plural?


nueby

Plural to být nemusí, ale ten na rozdíl od singuláru nevyžaduje člen nebo jiné určující slovo. Takže, když napíšete odpověď "square", opraví vás to na nejbliží správné "squares", protože ono to neví, že jste myslel "a square" nebo "the square".

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.