1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The road turns."

"The road turns."

Çeviri:Yol döner.

May 19, 2015

20 Yorum


Bisnev99

Way ile road arasındaki fark nedir ?


mehmet8787

Way ile roud farkı açıklarmısınız lütfen


Emma-lee93

Ikisi de Türkçe'ye "yol" diye çevrilir fakat farkları var.

  • Let's go from this way (Bu yoldan/yönden gidelim).
  • This road is closed to trucks (Bu yol kamyonlara kapalı).
  • NOT: Road asfalt olan ve sadece araçların kullandığı yoldur, yayaların yürüdüğü yol anlamına gelmez.

Cihaterenn

Yolu dön nasil denir


TamerYamak

"Yol dönüyor" olmaz mı?


xxnjcs

bence yol gibi dönüyoruz daha mantıklı


S.DreamLight

Dönerse senindir xD


Silayin

Yol döner anlamı tamam da ne anlamda yol döner ? :/


Emma-lee93

Yolun devamı olmayıp sağa veya sola bir dönüşünün olması :)


Silayin

teşekkürler :)


Muazzeznde

Keske daha anlamlı ve günlük kullanılan cümleler kullanılsa.


xxnjcs

BİZ EŞŞŞŞEK DEĞİLİZ BACIM BİZDE ANLIYORUZ


marmutcu

"Viraj var." Tam karşılığı oluyor herhalde


duolingo_dostu

Et döner mi tavuk döner mi


murat47295

Sanırım bu yol levhalarından bir ifade...is o yuzden mi kullanıl mıyor


aynenyabokbaya

Yine merakımdan yol dönüyor yazdim, kabul etmeyeceğini bile bile, etmeyerek şaşırtmadı beni


aynenyabokbaya

Yine yazdigim yorumun mod*ratorlerle ilgili kısmı çıkmamış. Sadece bu isi yapiyorlar sanirim, asla sitedeki sorunlara çözüm bulmuyor, sadee burada yazilanlari kisitliyorlar demek ki, o da büyük iş helal olsun


dilekyurek

yolu döner olmuyor


Emma-lee93

Anlamsız bir cümle değil mi yazdığın, ne demek bir açıklar mısın ;)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.