Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Not during dinner"

Μετάφραση:Όχι κατά τη διάρκεια του βραδινού

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


faKJ
faKJ

Γιατί είναι λάθος το όχι κατά το βραδινό;

πριν από 1 χρόνο

JonatanMat1
JonatanMat1

I dont understand this very well. Why is the του before the βραδινου? What is its meaning in this sentence? "not during (its) dinner?" Is it like the "dinner" is owning the "during" in this the sentence? My greek is not very good:p Παρακαλω απαντηστε:)

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, in greek the phrase is "for the duration of" = during. This "του" is this of.
For the duration of the dinner (for the dinner's duration) = κατά τη διάρκεια του βραδινού.

πριν από 3 χρόνια

ASSOS888

γιατι ειναι λαθος: οχι κατα την διαρκεια του βραδυνου ?

πριν από 1 χρόνο