1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He and I walk together."

"He and I walk together."

Fordítás:Ő és én együtt sétálunk.

May 19, 2015

10 hozzászólás


GbornSzab

Mi a gond az " Együtt sétálunk ő és én"-el??


Abenhakan

Mi lenne az indoka az eredetihez képest fordított szórendnek?


belafranta

"ő és én közösen sétálunk" alternatív megoldás?


MikulaiDne

A work és a walk kiejtését nem tudom megkülönböztetni. Tud valaki tanácsot adni, hogy hogyan különböztethetem meg?


SmuelSoma

Pösze a csaj, de a pasi kiejtése még szarabb. Így jártunk!


Profi1

mitől lett többes szám1 személy?!


TamsVaday

Vagy egyszerűen "Együtt sétálunk", mert a magyarban elhagyhatók a személyes névmások...


agnes20160628

Nem fogadja el...2020 febr.


Fec112763

És megtanítja a kezdőnek a baromságot..... (igeidő!!!) A mondat magyarul: Ő és én együtt SZOKTUNK sétálni.


ZnDogi

Eggyeltalán nem magyaros a Duolingo.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.