1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The advantage"

"The advantage"

Fordítás:Az előny

May 19, 2015

6 hozzászólás


Sanyi708177

Szeretném az egészet ujra kezdeni ! Mit tegyek ?


Slyom8

Javaslom hogy töröld le az applikációt és csinálj másik felhasználót.


MajorSzabolcs

Mi a különbség az advantage és a benefit között?


Abenhakan

Az advantage az konkrétan előny. In chess he has an advantage because he is smarter - A sakkban előnye van, mert okosabb. A benefit az valamilyen jótékony hatás. The doctor explained the benefits of regular exercise - A doktor elmagyarázta a hasznosságát/előnyeit/jótékony hatásait a rendszeres mozgásnak. A jelzői alak a beneficial - Doing sports is beneficial for your health.


KilyanAsano

Ez sajnos így igaz

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.