A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The advantage"

Fordítás:Az előny

3 éve

5 hozzászólás


Csonka1961

Szeretném az egészet ujra kezdeni ! Mit tegyek ?

2 éve

Peter421804

Kezdd ujra.

2 éve

MajorSzabolcs

Mi a különbség az advantage és a benefit között?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az advantage az konkrétan előny. In chess he has an advantage because he is smarter - A sakkban előnye van, mert okosabb. A benefit az valamilyen jótékony hatás. The doctor explained the benefits of regular exercise - A doktor elmagyarázta a hasznosságát/előnyeit/jótékony hatásait a rendszeres mozgásnak. A jelzői alak a beneficial - Doing sports is beneficial for your health.

3 éve

Zaza19112
Zaza19112

Ez sajnos így igaz

1 éve